Rendszeres olvasók

2013. október 11., péntek

Kezdődjön Halloween - Kopott hasbeszélő bábu step by step (a halott menyasszony alapja)

Aki Facebookon követ, az láthatta, hogy a napokban több Monster HS festést csináltam Csengének.
Mivel már jobban vagyok (köszönhető az antibiotikumnak), úgy gondoltam csinálok én is magamra valamit.

Mivel az egyik kedves olvasóm kérte a halott menyasszony festést lépésről lépésre, így annak az alapjára elkészítettem egy hasbeszélő figurát.




1. Fehér arcfestéket vizes szivaccsal vittem fel a teljes arcomra.
2. Fekete szemfestékkel a teljes mozgó szemhéjamat és az alsó szempilla tövet kifestettem.
3. A mélyítővonalra és alulra sötétbordó festéket satíroztam el.
4. A széleket a (szemöldök fölé is) lila színnel satíroztam el.
5. Az orca széleit barna bronzosítóval emeltem ki.
6. Az "almákra" erős rózsaszín púdert tettem.

Az 5-6 a halott menyasszony sminkhez nem kell.

7. A repedéseket fekete festékkel készítettem vékony ecset használva.Ez bárhova kerülhet. Ugyan így készül a menyasszony repedezése is.
8. A felső ajkamat bőven kontúron kívül piros szájkontúr ceruzával festettem meg. Az alsó pedig fehérrel.
9. A szám sarkából igyekeztem egyenes vonalat lehúzni és alul a két végét összekötni.
10. Feketével kitöltöttem a látható részeket és megrajzoltam a fogakat is.

A menyasszonynál a szájat olyanra rajzoltam mint egy gésának van. Fekete ceruzával kontúroztam és kissé ombre hasát elérése végett középre pirosat tettem és a határokat ecsettel összemostam.





Ha hasbeszélő, nem hagyhatom ki a nagy kedvencemet






2 megjegyzés: