Rendszeres olvasók

2013. március 14., csütörtök

Oriflame Lip Impact Crayon - Deep Berry

Nem nagyon szoktam sem Avon, sem pedig Oriflame termékeket vásárolgatni. Igaz, ha látok egy szép rúzst az jöhet. Most Oriflame aktuális virtuális katalógusában látott Lip Impact (rúzsceruza) vett le a lábamról.
Mit is ígér:A rúzsceruza lágyan siklik a bőrön. Intenzív színei kiemelik az ajkat. Kényelmes viseletet, selymes hatást nyújt. Hidratáló formulája megakadályozza az ajak bőrének kiszáradását. Maximális fedés, közepes fény. Tartós hatást eredményez, nem kenődik el. 3.9  g
Akciósan 990 Ft-ba kerül most ez a termék és 6 árnyalatban lehet kapni. 

Most azt hiszem sikerült hozzám sokkal jobban illő színt választani.



Teszteltem a Manhattan kék tusát is, arról majd holnap írok.
Reggel amikor a család zöme elment itthonról és a kisebb is álomba merült (fél órára) gondoltam nekiesek az arcomnak. Csenge akart tegnap kisminkelni a fodrászkodás után, de neki nem engedtem csak kértem mondja el, mit csinálna, úgyhogy most az ő ötlete alapján készítettem el a fenti sminket és így legalább tudtam tesztelni is.
Egy nagyon lágy rúzsról van szó, ami tényleg könnyen siklik a szájon és a kialakítása is megkönnyíti a felvitelt. A lágyság miatt tartottam attól, hogy esetleg el is fog hamar kenődni és pik pakk lekopik. 
Kellemesen csalódtam benne. Feláldoztam magam és direkt megettem egy (na jó volt az kettő is) muffint majd ittam utána teát is. Kíváncsi voltam, hogy mi maradt a számon. A tükörbe nézve meglepetten láttam, hogy éppen csak a belső feléről kopott meg a szín és a szélein az éles kontúr lett egy kicsit lágyabb, de a szín intenzitása a számon teljesen megmaradt. 
Pár órával később és egy ebéd után tűnt el az ajkaimról a teljesen. Egyáltalán nem szárította ki a számat, sőt kellemes érzés volt viselni, kellően hidratál.
Sokkal jobban tetszik mint a ajakfilcek, mert ennek van egy kis csillogása (és nekem az azért sem jött be mert cserepesre száradt tőle az ajkam).

Csomagolását tekintve a rúzs műanyag borítást kapott és pont most gondolkodtam el rajta, hogy mi lesz ha a gyári hegye elkopik, hogyan varázsolom ki belőle a többi rúzst?  Lehet ezt faragni?
Az illata kellemes gyümölcsös, egyáltalán nem tolakodó. 

Ugyan legutóbb az Avonos rúzsnál mondta, hogy több árnyalatot is be akarok szerezni majd belőle, de inkább ebbe fogok beruházni. 





6 megjegyzés:

  1. Nem vagyok egy nagy Oriflame-fan, de most meggyőztél :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom BeLLaLához, én sem vagyok nagy oriflame-es de ez nagyon tetszik most :]

    VálaszTörlés
  3. Ha érdekel valakit még Oriflame termék, szívesen rendelek. A fenti Facebook oldalon elérhető vagyok. Egyébként sok terméküket próbáltam és nekem nagyon bejött mindegyik.

    VálaszTörlés
  4. Imádom én is ezt a rúzst. Jó a kialakítása, könnyű a használata. Nem a megszokott illat, tartós. Mi kell még ? :) Több szín csak :)

    VálaszTörlés
  5. De jó hogy írtál, pont ez a szín érdekelt! Köszi a tesztet! :)

    VálaszTörlés
  6. Érdekes a Deep Berry nem is annyira sötét, mint gondoltam, így képen kellemes színe van.Látszik hogy jó krémes állagú.Még a vibrant almod ami tetszik nekem.Arról nincs swatchod?:)Lehet én is kifogom próbálni.

    VálaszTörlés