Rendszeres olvasók

2013. március 6., szerda

Itt a tavasz - új MODA I-Shine szemfestékek

Mivel nem vagyok kibékülve a hajszínemmel, ellátogattam a fodrászkellékesbe. Itt "sajnos" mindig belebotlom a MODA 3 nagy bemutató palettájába. Sokáig ellenálltam a vásárlásnak, de most pont rossz napom volt és úgy éreztem, hogy meg kell lepnem magam valami kis aprósággal. Gondolom mindenki ismeri ezt a mert én megérdemlem érzést. 
A hajszínem nem tetszik továbbra sem, de a két szemfesték igen.

Mivel ma nagyon szép idő volt úgy gondoltam, hogy miért is ne tobzódhatnék a színekben. Ez lett belőle.

 

 

 
Ezeket használtam. A kék és a halványzöld az új szerzemény
Még mindig van egy jó pár szín ami tetszik és jó lenne beszerezni, mert nagyon jól pigmentáltak, tartós festékről van szó. Állagát tekintve kissé krémes, színe válogatja, hogy mivel könnyű felvinni. A világoszöld pl. nem akart az ecseten megmaradni, viszont applikátoral hibátlanul működött. Az árát tekintve a 4 grammos festék 690 Ft. Már írtam róla korábban ITT.

Arc:
- Bourjois Healthy mix serum és Balance púder (teszt ITT.)
- Bourjois korrektor
- Sephora paletta rózsás pirosítója

Szem:
- Essence szemhéjalapozó
- MODA318, 312, 320, 313
- Bourjois fekete szemceruza
- Lancome Hypnose Doll Eye

Száj:
- no name szájfény

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csini a smink :)
    Szerintem neked minél világosabb a hajad, annál jobban áll !

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is sokkal jobb a világos haj, illetve az a szép nem túl sötét vörös :]
    A smink meg a Tőled megszokottan szép, és annyira jó színek :]

    VálaszTörlés