Rendszeres olvasók

2012. december 10., hétfő

Új BB krémek a drogériák polcain - Eveline és Nivea

Amióta a múlt évben megismerkedtem a BB krémekkel nem használtam alapozót az arcomra. Nekem nagyon beváltak. Mint már írtam korábban is kipróbáltam eredeti koreai krémet és miután az elfogyott kikerültek a boltok polcaira a Garnier olcsóbb termékei.

Aztán újabb és újabb cégek álltak elő a saját BB krémeikkel. Nem akartam és nem is akarom mind kipróbálni, de most egy kedves kolléganőmnek köszönhetően hozzájutottam a Nivea BB krémjéhez 1 hónapja.
Eddig próbálgattam.


A világos bőrre valót kaptam meg, de ahogy észrevettem még ez is sötét nekem. A Garnier után az állaga kicsit meglepett, mivel nagyon sűrű. Gyorsan kell vele dolgozni, mert hamar szárad és ha nem vagy végzel vele "időben" foltos lesz a bőröd. Most még inkább zsírosabb az arcbőröm, mint a terhesség előtt volt, nálam nem vált be. Felkenés után 1 órával már teljesen átfényesedik az arcom.
Az illata kellemes.  Az összetevők listáját a Krémmánián megtaláljátok.
  • egyenletessé teszi a bőr tónusát és elhalványítja a pórusokat
  • elfedi a bőrhibákat: a pattanásokat, a bőrpírt és a finom ráncokat 
  • üde arcszínt kölcsönöz, erősíti a bőr természetes tónusát
  • könnyű és gyorsan felszívódó hidratálást tesz lehetővé
  • 10-es fényvédő faktorral véd a korai öregedés ellen
 Az előtte utána fotóim elrettentésre alkalmasak, csak saját felelősségre nézhető meg.
 Látható, hogy mennyire tünteti vagy nem tünteti el a terhesség által okozott foltokat és a kisebb pattanásokat az államon. 

Múlt héten még pár dolgot be kellett szereznem a bőröndömbe és akkor találkoztam az Eveline Cosmetics BB krémjéval. Már nyáron olvastam róla, hogy piacra kerül, de eddig még nem futottam bele. Mivel a Rossmannban 1300 Ft-ért vesztegették gondoltam egy próbát megér.
 
 Világos és sötét bőrre való változat kapható belőle, én persze a világosra voksoltam, hiszen hol van már a nyár. Ennek is sűrűbb az állaga, nekem a habállagú alapozók jutottak róla eszembe, féltem is emiatt, mert nekem azok nagyon nem jönnek be.
Kellemesen csalódtam. Nagyon könnyű eldolgozni, és hasonlóan fed mint a Nivea és kicsit jobban mint a Garnier. A zsíros bőrömnek ez jobban bevált, sokkal hosszabb ideig maradt matt. Ugyan bababőrt ígér a dobozon, de 35 éves fejjel azért már nem vártam nagy csodát, ennek ellenére meg vagyok vele elégedve.
  
Többfunkciós BB Krém 6 az 1-ben
  • kiegyenlíti a bőrtónust - hellyel-közel, nagyobb bőrhibákat nem lehet vele eltüntetni.
  • eltakarja a pirosságot és tökéletlenségeket - ugyan az mint feljebb, de ez látszik is az orromon
  • intenzíven hidratál 48 órán keresztül
  •  kisimít és világosít
  • csökkenti a fáradtság tüneteit
  • SPF 15 véd az UVA/UVB ellen
 Inkább a sárgás tónusú bőrűeknek való, ellenben a Garnierrel (az nekem kissé rózsaszín volt).
 Összetevők listája szintén a Krémmánián.
Itt látszik az állaguk és a színük közötti különbség
 

4 megjegyzés:

  1. Én több mint 2 hónapa használom a Niveát és nekem bevált.(igaz egyáltalán nem mondható problémásnak az arcom. Nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Az Evelinnek milyen illata van? Vagy van egyáltalán illata? Mert én a mattítós Garniert használom és azért is jó még nekem mert illatanyagmentes! :) Köszi a választ!

    VálaszTörlés
  3. Én is megvettem mindkettőt, de igazán egyik sem vált be...Először is hiába vettem mindkettőből a világosabb árnyalatot, még így is baromi sötét, pedig én nem vagyok kifejezetten hulla fehér bőrű, de még így is elüt kissé. A zsíros bőrömön a Nivea jobban teljesít nekem, egész jól mattít (csak hát a színe), viszont az Eveline zsíros, csillog. :-(
    Üdv,
    Orsi

    VálaszTörlés
  4. Na ezt én is kipróbálom, és sztem a Nivea-sat. Köszi :)

    VálaszTörlés