Rendszeres olvasók

2012. október 16., kedd

Napi smink - KIKO teszt

A nyaralás alatt volt szerencsém Kiko üzleteket látogatni és nem is jöttem ki onnan üres kézzel.
 Tegnap az ott vásárolt szemfestékekkel készítettem el a sminkemet.



 Ezeket használtam fel hozzá.
 
 Applikátorral és ecsettel is nagyon jól használhatóak, nem pereg. 
A sötétzöld festék elvileg vizesen használható, de mivel napközben volt rajtam a smink, nem akartam túl sötétet. Víz nélkül is tökéletesen használható. 
Alappal (olyan nincs is, hogy nem használok) egész nap bírta, nem mászott el a helyéről, nem ült be a ráncokba.
 
 
 
 Felhasznált termékek
Arc: - Garnier BB krém
        - UD Fetish powder blush

Szem: - Revlon vital radiance alap
          - KIKO Duo Eye Shadow 107
          - KIKO Long Lasting Wet & dry  213
          - Miss Rosa kajal 
          - KIKO 30 day extension

Számon mostanában semmit nem bírok elviselni.





2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a színek, Te meg gyönyörűen használod őket.. :]

    VálaszTörlés
  2. jok a kiko cuccok.mint olasz lakos :) àllitom egyik legjobb olasz màrka kint.

    VálaszTörlés