Rendszeres olvasók

2012. október 8., hétfő

Minnie egér egyszerűen és gyorsan halloweenre masni frizurával

A lányomnak napok óta masnis hajat kell készítenem. Már annyira előreszaladt vele, hogy közölte, hogy anyák napján is így akarja majd kinézni.

Nézegetem őt nap mint nap és eszembe jutott, hogy kifestem Minnie egérnek. Eddig csak hercegnőnek vagy pillangónak hagyta magát,  most reménykedtem, hogy hátha...

Két nappal ezelőtt igent is mondott, majd amikor ma leültünk elkészíteni, közölte, hogy ő inkább mégis  pillangó akar lenni. Kicsi lekenyerezés (gumicukor köszi) után mégis ráállt a festésre.


Lehetett volna a dolgot még cifrázni, de elég nehéz, ha a gyerek a rádióban hallható összes számot teli torokból üvölti és közben mint egy sajtkukac mocorog festés közben.

Az egész arcát fehérrel festettem ki, majd jött a jellegzetes fekete kontúrozás. 
Ha kínozni akartam volna a gyereket akkor műszempillákat is tehettem volna fel neki, de még annyira nem ment el az eszem. Ezért maradt csak a szem körbekontúrozása, a száj pirosra festése és az alsó kontúr meghúzása.
A végére maradt a fekete nózi.

A masnis konty elkészítése pofon egyszerű.

A feje tetején összefogtam a haját és az utolsó húzásnál csak félig húztam ki a gumin (mint egy japán szamurájnak). A meglévő hajat kétfelé választottam, ezzel kialakítva a masni két oldalát.
A kimaradt egyenes ( a mi esetünkben bosszantóan göndör) tincset egyszerűen hátul megtűztem. És készen is van.
Mivel Minnie nem egér fül nélkül valamit gyorsan ki kellett találnom. Nem éppen a legjobb kivitelezés, de alapanyag híján csak erre futotta (2 perc alatt készen van és nem kell több ezerért fület venni)
Fogtam egy wc papír gurigát, levágtam belőle két vékonyabb szeletet amikre ráragasztottam fekete papírt.
Az egészet ráerősítettem egy sötét színű hajráfra és készen is van. Ha nagyon alapos és precíz akartam volna lenni és valóban ennek öltözne a gyermek farsangon akkor filcből készültek volna a fülei és nagyobb kivitelben. 





3 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos!:)) Egy hónapja esküvőre voltunk hivatalosak, ott én "gyártottam" a kis lepkéket és az tigriseket! :D De ez eszembe sem jutott:)


    http://redvino0.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Annyira édes a Csengi :))) És szuper lett Minnie :P

    VálaszTörlés