Rendszeres olvasók

2012. október 29., hétfő

Hogyan váljunk sárkánnyá? -halloween festés

Mivel ma esett a hó, úgy gondoltam, hogy festek egy aranyos hógömböt a pocakomra.
(Egyre nehezebb festeni rá, hiszen félúttól már nem látom csak tükörből, hogy mit csinálok.)

Aztán az utóbbi napokban annyi "kedves" megjegyzést kaptam csak úgy spontán a páromtól, hogy kihozta belőlem a sárkányt, vagy gyíkot, vagy bárminek is nevezzem, a ronda oldalamat.

Persze most nem a postást ijesztettem meg vele, hanem a bogárírtó hölgyet. Nem bírt napirendre térni a kinézetem felett és muszáj volt megkérdeznie, hogy van esetleg valami bajom, vagy történt velem valami? Ezen már csak nevetni tudtam. 
Nem telt el 10 perc és a kedves szomszédaim is bekopogtak 3 zsák gyerekruhával. Igaz Lexa csak annyit mondott, hogy nem csalódott bennem. 

Szóval a pasik ki tudják belőlem hozni az állatot, elég ha kedvesek hozzám.

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon brutál lett! Azért megnéztem volna az arcokat, mikor ajtót nyitottál :D

    VálaszTörlés
  2. Beteg vagy még mindig, és imádom még mindig :D

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nem csalódtam, nem sokszor csengettem át, de eddig többnyire alkotás közben kaptalak el. Amúgy nagyon tetszett nekem is! A pocakodon meg csodálkozom, hogy tükörből így megy. :) Szupi

    VálaszTörlés
  4. Huh! :D Vagány! :) gondolom élmény lehet lemosni az ilyen alkotásokat utána.

    VálaszTörlés
  5. Kedves spontán megjegyzés? O.o A smink pedig hatalmas :D A pocid pedig eszméletlenül aranyos *.*

    VálaszTörlés