Rendszeres olvasók

2012. május 1., kedd

Éljen május 1-je, ének szó... - OUTFIT, FOTD

Gondolom egy páran még emlékeztek erre a jeles dalra.
A hosszú hétvége elég sűrűre sikerült, azért  nem is jelentkeztem péntek óta. De visszatértem, igaz egy kissé személyesebb élménybeszámolós poszttal.

Ma volt szerencsénk részt venni a majálison a Népkertben. Nem bánom, hogy délelőtt is kint voltunk, mert amikor délutáni alvás (nem alvás) után visszatértünk, hamarosan menekülőre is fogtuk a dolgot. Aki kint járt tudja miért, aki nem az képzelje el, hogy az erdőt megszállják a varjak....


Pozitívum az egészben, hogy végre olyan helyen rendezték meg a bulit, ami a város szívében van, a sok sörözés után az ember fia-lánya még gyalog is hamar haza tud jutni. Szerencsre  a gagyizókból kevés volt, akadt szép számmal kézműves termék, mézeskalács, nemeztárgyak .... Igaz amikor a tisztességes munkában megfáradt lufiárus azt mondta, hogy 1000 Ft darabja annak a kis darab guminak, majdnem dobtunk egy hátast. Volt persze olyan aki megvette, elindultak vele és pár lépés után hallottuk a durranást. Még szerencse, hogy Csenge utálja a lufit. 

Az én személyes kedvencem a Magyarok Szövetsége által felállított ugrálóvár volt.
Persze nem hiányozhatott a körhinta, vattacukor, nyalóka és a többi velejáró sem.
Készültem sminkkel is a mai napra, csak azért nem egész arcos fotót rakok fel, mert most valahogy nem akartak sikerülni a képek. 
 
OUTFIT, magammal a mai napon nem voltam megelégedve, így belőlem csak részlet lesz, de a kedvenc összeállításaimat megmutatnám. 
H&M felső, turis táska

A következőkhöz no comment: (ha akartam volna sem tudtam volna normálisat fotózni, már csak azért sem, mert délelőtt nem volt nálam a gépem, a délutáni felhozatalt pedig tükrözik a képek)
Ez büntet rendesen :)
 Pillangó száll a vadvirágra....

És a végére a nem túl lelkes gyermek. Ekkor még nem tudtuk, hogy mire hazaérünk lázas lesz és tele édes kis piros báránypöttyökkel.
Ti majálisoztatok valahol, vagy nagy ívben kerültétek az össznépi őrületet?


5 megjegyzés:

  1. Én itthon voltam, nem vagyok oda ezekért a dolgokért, sosem szerettem a túl sok (pláne idegen) embert.
    Szerintem te teljesen jól néztél ki, de a csajóca előtti 3 kép nagyon büntet... NINCS TÜKRÜK????...
    Nem akarok szemét lenni, de amikor lerí valamiről, hogy borzasztóan áll, minek erőltetni? :S

    VálaszTörlés
  2. IMÁDTAM igaz vidéki vagyok ,de teljesen visszaadta amit láttam az elmult évek alatt:D és májusfám is volt:D <3 egyébként őszintén mondom nagyon szép anyuka vagy!

    Itt az új blogom címe , nézz be ha van kedved :)www.newgirlinabigcity.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást!!!!! Sminked szuper lett. A szandis zoknis ténleg ütős:) de akét karcsúság is dögös :)

    VálaszTörlés
  4. Mi itthon voltunk, hogy szavaddal éljek, nagy ívben kerültük az össznépi rendezvényeket. Kis természetjárás, házifagyizás, festés, padon-, árnyékban ücsörgés ésatöbbi. Csak úgy ketten, szeretetben, öregesen XD
    Az összeállításoddal nem tudom mi volt a problémád, jól néztél ki (most is) Ami a többi képen szereplő embereket illeti, már nem tudok ilyen dicsérő lenni. Az a cicanadrág, rövidfelső, széles öv és nagy fenék kombó.....wwwwooooowww XD. Inkább no comment :D Kinagyítva még jobb. Egyébként a kék szettet viselő lány tetkója még jó is lenne :D
    A non-eu komform, szó szerinti ugrálóvár pedig tényleg kiütötte nálam a biztosítékot így estére :D
    Köszi az élménybeszámolót, Csengének pedig jobbulást, bár ezen jobb gyerekkorban túlesni.

    VálaszTörlés
  5. Pillangó száll a vadvirágra :D :D :D

    Mi csak Tóth Gabi koncertre mentünk ki a "nagy majálisra", mert a 2 és fél évesem nagy rajongó, aztán egy gyors vattacukor és elhúztunk, mert a felhozatal hasonló volt, én sajnos nem érzem a feelinget közöttük...

    Na akkor a bárányt jól elszórtátok az ünneplők között :D jobbulást a kislányodnak és kitartás, mi szerencsére már túl vagyunk rajta!

    VálaszTörlés