Rendszeres olvasók

2012. április 18., szerda

Nyereményjáték vége - nyertes:D

Sziasztok csajok - és jaj, bocs az egy szem pasiról el ne feledkezzek- Neked is helló!

Nagyon sokan jelentkeztetek a játékra és örülök neki, hogy leírtátok, hogy miből szeretnétek többet látni a blogon.

Step by step sminkeket nagyon szívesen készítek, csak mostanában időhiányban szenvedek, mert amikor hazaérek melóból inkább Csengével szórakozom, mint, hogy leüljek sminket készíteni ha meg este csinálom, akkor ugye már nem jók a fényviszonyok, de igyekszem behozni a lemaradásomat.


Tesztek és HAUL posztok. Hát ezzel gondban vagyok kissé, mert mostanában hagymaeffektus van a tárcámban, így nem nagyon vásárolgatok mostanában új dolgokat és hozzám  a cégek nem nagyon akarnak ingyen termékeket dobálni tesztelés céljából. :( Ha valami olyan dolgot veszek, ami a blog profiljába vág, akkor arról általában írni szoktam idővel, miután már alaposabban kiismertük egymást.

Körmös bejegyzésekből azért van kevés, mert a fejemben születnek ugyan ötletek, de a kivitelezéssel nem vagyok sokszor megelégedve, ezért is nem készítek róluk fényképet. A másik meg az, hogy ugye nekem műkörmöm van és lusta is vagyok nagyon sokszor festegetni. De amint van vállalható és érdekes festés ígérem készítek róla bejegyzést.  

Arcfestős posztokat nagyon szívesen készítenék többet is, csak Csenge mostanában valamitől folyamatosan ki van pattogva és nem akarom a bőrét még ezzel is terhelni. Na meg a hercegnős arcfestésekből nekem van elegem, de mást meg nem nagyon hagy. 

OUTFIT :DD ezen jót nevettem, hiszen nem én vagyok az, aki az utolsó trend szerint öltözködik. Meg azt vettem észre, hogy amióta a kisasszony belépett az életünkbe, neki sokkal hamarabb megveszek bármilyen ruhát, mint magamnak. A városban kapható választék meg nem igazán az én ízlésem és méretvilágom. Sajnos a XS-es csőfarmerekbe eléggé kötözött sonka kinézetem van, én inkább az angol turikban válogatok. 

Videó! Hát ezzel már a családom pár tagja is nyaggat. De gőzöm nincs, hogy miképp kellene hozzákezdeni, mivel csináljam, fényképezővel, webkamerával, videókamerával? Olvasom, hogy vágni is szokták, de én olyan műszaki analfabéta vagyok, hogy nekem ez magamtól nem hiszem, hogy menne. A másik dolog, hogy utálom a hangom visszahallgatni (a férjem válasza, akkor ne beszélj, hanem csinálj feliratot). Nem tudom, ehhez még bátorságot kell gyűjtenem. 

Amin egy kicsit azért felhúztam magam: a még több nyereményjáték. Még több biztosan nem lesz, max. fél évente 1.Nem tervezem, hogy ezzel szereznék követőket. Bocsi! De már nyereményjátékokat akarsz/akartok, már annyi blogon találni, csak kutakodni kell. 

Persze a lényeg :D Nem volt egyszerű összesíteni a listát, de azért reggelizés közben elkészült (még jó, hogy a főnököm nem jött be)
Random org-ot használtam. 
309 esély volt összesen és ebből a random Isten a 22-es sorszámot varázsolta elő. 

Ő pedig nem volt más 

PINKSUTIKE



Várom jelentkezésedet!
A többieknek pedig köszönöm azt, hogy Velem játszottatok és az építő jellegű kritikákat, véleményeket is. 

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :)
    Akik pedig annyit tudtak írni neked, hogy több nyereményjáték legyen....... hát, nekik is gratulálok!!!! Hihetetlen!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Juj, el sem hiszem, hogy én nyertem! Ez olyan fantasztikus. Illetve, remélem nincs másik pinksutike:D, csak én. Köszönöm szépen a lehetőséget a játékra, és azt hogy én lehetek a szerencsés nyertes. Köszi. Szép Napot Mindenkinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te vagy az egyetlen :D A címedet az email címemre kérlek küld majd el.

      Törlés
    2. Szia! Még aznap elküldtem a címemet a mail címedre. Remélem, átment az üzi. Köszi szépen. Szép estét!

      Törlés
  3. Gratula a nyertesnek!

    Az outfiet ha jól emlékszem, én is írtam, ennek annyi az oka, hogy nálam nem az a "jó stílus" (van ilyen?.. szóval nem az a stílus tetszik nekem), ami a legutóbbi trend, hanem ahol egy ember/nő harmóniát tud teremteni, és eddig még amikor nem a ruha volt a lényeg, akkor is többször írtam, vagy legalábbis szembetűnt, hogy hmmm, ez tök jó párosítás. :]
    A körmösre pedig olyan ötletem lenne, hogy mi lenne, ha így, hogy nincs hozzá nagyon kedved, pl. havonta 1-1 bejegyzésben összeszednéd nekünk? :]

    VálaszTörlés
  4. Az outfiteknél szerintem az olvasók jobban örülnek annak, ha valakinek megvan a saját stílusa, mintha az utcsó divatot követnék, úgyhogy szerintem bátran belekezdhetsz ;)
    A még több nyereményjátékon pedig én is felhúznám magam :(

    VálaszTörlés