Rendszeres olvasók

2012. március 27., kedd

Édes csábítás - esküvői torták minden mennyiségben

A nyugalom megzavarására alkalmas képek jönnek!!!

Az esküvői torták terén is ugyan az a trend hódit mint ami a dekorációknál, a ruháknál.
Többféle stílus közül lehet választani, a lényeg, hogy igazodjon az esküvő többi részletéhez.
(megjegyzem én annyira különböző tortát csináltattam, hogy most döbbentem meg rajta igazán amikor ehhez a poszthoz gyűjtögettem anyagot. Én megláttam egy pöttyös tortát és én ahhoz foggal körömmel ragaszkodtam. Ma már máshogy döntenék.)

A 2012 év új irányvonala a torták terén a textil-hatás. Vajkrémből és fondantból gyönyörű szemet kápráztató fodrokat varázsolnak a cukrászok a tortára. Így akár a ruhával  azonos torta is készülhet.

 Mint már írtam korábban is a vintage/retro/couture, ki hogy nevezi nagyon trendi idén. Aki ezt a vonalat követi a szervezésben, a tortáknál sem kell lemondani róla. Jellemző a határozott vonalvezetés, csipke, strassz, gyöngy díszítés. Lágy, visszafogott és nem utolsó sorban  nagyon nőies.
 
 
 
 

Virág, virág minden mennyiségben. Ez lehet festett, vagy cukormázból, formázó csokiból, vagy marcipánból, de akár igazi virág is nyugodtan rákerülhet a tortára. Ha ehető élő virágot választotok rá, még izgalmassá is tehetitek egy kicsit, hiszen nem minden nap mondhatja el az ember, hogy virágot evett. 
ők ehetőek
 
 
 
Egy cukrásztól hallottam, hogy idén még mindig a kerek formák a nyerők a párok körében, de egyre többen kérik már a szögletes tortákat is (megjegyezte, hogy azt nehezebb elkészíteni), nekem például nagyon tetszenek a formabontó torták. De akár keverhetjük is a formákat.
 
Kis létszámú esküvő esetén egy nagyon jó ötletet javasolt. Muffinok!!! Elkészítenek egy kicsi un. zsúrtortát a felső szintre és alatta a torta kicsinyített másait muffin formában. Így megmarad a klasszikus szeleteljünk etessük egymást, de egyben meg is könnyíti a helyzetet, mert azt csak szét kell osztani maszatolás nélkül.

A színek terén a visszafogottak mellett megjelent a barna mind díszítő szín.  Elsőre kicsit fura volt, de miután találtam egy két ilyen tortát,, azt kell, hogy mondja, hogy tetszik.
 

De itt van a fekete-fehér kombináció is a maga eleganciájával, de persze ezzel is túlzásba lehet esni..
 
Persze lehet színeket is használni.
 

Aztán, hogy ne csak komolykodjunk, jöjjenek a vicces torták is.
Star wars rajongóknak kötelező

Ha máshogy nem legalább így jöjjön a herceg fehér lovon. 

Én anno ilyet szerettem volna, de nem vállalták el.



Tündéreknek
Persze Kittyék sem maradhatnak ki a buliból :)

Nem biztos, hogy jó kezdet

 És a végére tartogattam az én "kedvencemet". Nem túl őszinte a mosolya a menyasszonynak.
 Kissé morbid, hogy saját magát darabolja, vagy csak nekem tűnik annak?









4 megjegyzés:

  1. Az utolsó durva :DDD
    arra gondoltam mikor felvágja :)

    Fincsi fotók voltak :)

    VálaszTörlés
  2. Most így hirtelen nem is tudnék választani... az ciki, ha mindegyik jöhetne? :)

    VálaszTörlés
  3. Csak a képeket látva híztam 15 kilót.

    VálaszTörlés
  4. A Corpse Bride-os a kedvencem <3 :]

    VálaszTörlés