Rendszeres olvasók

2011. december 22., csütörtök

Karácsonyi TAG



Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Imádok csomagolni, ezért elsősorban papír. Tasakot csak akkor használok amikor valaminek idióta alakja van és már a 3. csomagolópapírt szaggattam szét rajta.
Igazi vagy műfenyő?
Gyerekkoromban igazi volt és még az összeköltözésünk után is évekig. majd jött Csenge és nem akartam megkockáztatni, hogy elkezdi eszegetni a tűleveleket a földről. nem akartam egy sündisznó nyelvű üvöltő gyereket  a szoba közepén látni, ezért vettünk egy műfenyőt. Azóta is áldom az eszem. Utáltam még tavasszal is talpbaállt tűlevéllel találkozni.
Mikor díszíted fel a fát?
Nálunk hagyomány, hogy 24-én díszítjük. Gyerekkoromban is akkor csinálták anyáék és ezt a hagyományt mi is megtartottuk. Amíg Csenge délután alszik, az angyalka meghozza a fát.
Mikor bontod le a fát?
24-én a karácsonyi estebéd után. Csenge kiosztja mindenkinek és fel is bontja mindenki helyett.  
Szereted a tojáslikőrt?
Azt hiszem még nem ittam. Inkább jó kis szilvapálinka vagy vörösbor.
Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Nem emlékszem karácsonyi ajándékra, viszont egy Mikulás nagyon emlékezetes volt. Édesapám a főiskola miatt Bp-en volt és tudtuk, hogy nem fog tudni hazajönni. Egyszer csak kopogtattak, de mire ajtót nyitottunk senki nem volt már ott. Csak egy tasak lógott a kilincsen amiben álmaim tornaruhája volt benne. Piros hosszú ujjú, oldalában fehér csíkkal és piros csillagokkal. A mai napig nem tudom hogy ki hozta. (lehet, hogy most majd meg is kérdezem)
Van “Betlehemed”?
Nincs, ha látni szeretnék egyet akkor átmegyek a szomszéd templomhoz vagy a belvárosba. De én ezzel úgy vagyok mint a tűzijátékkal, ha már egyet láttam akkor már mindet  láttam.  Tudom ünneprontó vagyok, de ez van.
Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Anyósoméknak.
Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Csengének, hiszen ő már hónapokkal korábban elkezdi hirdetni boldog boldogtalannak, hogy mire vágyik és Petinél se lövök mellé ha órát veszek neki.
Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Nem emlékszem ilyenre.
Elektronikus vagy postai képeslap?
Egyik sem. Körüzenet J Lusta vagyok.
Kedvenc karácsonyi film?
Igazából szerelem. Ezt minden évben megnézzük és mindig könnyezünk rajta mind a ketten J
Mikor kezdesz vásárolni?
December elejétől folyamatosan és tudatosan. Már csak olyat veszek amit kérnek. Mindenkitől kérek egy kívánságlistát és válogatok.
Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem
Kedvenc karácsonyi étel?
Tötikápi, madártej, töltött kacsa, hagymalekvár….. Szóval minden ami ilyenkor az asztalra kerül.
Színes vagy sima fények?
Van mind a kettő.
Kedvenc karácsonyi dal?
A törpöm tele van velük. Azzal, hogy már november közepén elkezdik játszani ezeket a számokat hányásig, karácsonyra nekem már undorom van tőle. Ez a szám ide is illik. (megjegyzem, hogy az új Buble album azért tetszik)
  Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Egyszer amikor legem volt az egész felhajtásból elterveztem, hogy a következő évben nem töltöm otthon a karácsonyt, de ez csak terv maradt. Max anyósékig utazunk.
Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van? 
Régen hagyományos hegyes dísz volt,  egészen addig míg el nem törtük. Aztán jött Csenge ötlete a Barney mese kapcsán, hogy Ő csillagot akar a fa tetejére. Persze akkor még nem volt divat, bejártam érte az egész várost,d e nem kaptam így csináltam egyet. Na arról vagy jót vagy semmit. Maradjunk a semminél. Azóta már sikerült beszerezni egy normális csillagot.
Mikor nyitod ki az ajándékodat?
24-én vacsora után.
Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A héten jöttem rá, hogy megutáltam a vásárlást,a rohangálást, lökdösődést, a tömeget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése