Rendszeres olvasók

2011. november 21., hétfő

Egy kicsit rólam :) - 30 day challenge TAG

A következő TAG-et Zsancinál olvastam és megtetszett. Már amúgy is régen volt bármilyen személyes jellegű bejegyzés.
  1. Kedvenc filmek/zenekarok/sorozatok/könyvek/ételek
  2. Öt dolog a kívánság listádról
  3. Egy dal, ami valakire emlékeztet
  4. A legjobb dolog, ami a héten történt veled
  5. Koncertek, amiken voltál már
  6. Írd le egy napodat!
  7. Ha megnyernéd az ötös lottót, mire költenéd a pénzt?
  8. Szépségtrendek, amik nem tetszenek
  9. Helyek, ahova el szeretnél eljutni
  10. Mi a horoszkópod? Mennyire illik rád?
  11. Rossz szokásaid
  12. Kedvenc ruháid, kiegészítőid
  13. Terveid a következő nyárra
  14. Dolgok, amiket szeretsz/utálsz
  15. Hol szeretnél lenni/tartani 5 év múlva?
  16. Van példaképed? Ha igen, miért ő?
  17. Mi a véleményed a tetoválásról, piercingről?
  18. Tudsz főzni? Ha igen, mit?
  19. Milyen számodra a tökéletes nap?
  20. Kedvenc sminktermékek
  21. Dolgok, amik más emberekben irritálnak
  22. Kedvenc időtöltéseid
  23. Blogok, amiket szívesen olvasol
  24. Egy fotó, ami mindig megnevettet
  25. Mik voltak a kedvenc tantárgyaid az iskolában?
  26. Kedvenc koktélod
  27. Ha lenne 3 kívánságod, mit kívánnál?
  28. Álmaid állása
  29. Dolgok, amiben szeretnél jobb lenni
  30. Három fénykép rólad 
 Akkor jöjjön az első:
1. Kedvenc filmek: Ha egy férfi igazán szeret (ezen mindig elsírom magam), Corus line (ezt legalább 30x láttam)

Igaz én nagy musical faló voltam amíg táncoltam.  Blöff (ma este leadja a a Viasat3). Amúgy mindenevő vagyok, többet tudnék felsorolni azok közül amikkel ki lehet kergetni a világból, pedig a többség odavan érte.  
Kedvenc zenekarok: Maszkura és tücsökraj, Carbonfools (és nem az énekes miatt :P), Magna Cum-Laude, Holligans, Péterfy Bori, Quimby, legyen elég annyi, hogy Petőfit hallgatok. A külfödiek közül nem tudnék nagy kedvencet mondani. 


Kedvenc sorozatok: Dexter, Las Vegasi helyszínelők valószínűleg szakmai ártalom miatt, de érdekes a többi NCIS  nem jön be. Dokik, Csengetett Mylord?, Már megint Malcolm, A nevem Earl, Így jártam anyátokkal, Hivatal, Az ítélet: család, Mcleod lányai. Azt hiszem ennyi. 
Kedvenc könyv: Ezt a legnehezebb felsorolnom. Mindenféle stílusú, témájú könyvet elolvasok ha jó. Régebben előnyben részesítettem Vavyen Fable-t, Wilbert Smish, de rájöttem a korral, hogy az általam ismeretlen írók művei között is akadnak gyöngyszemek.
Kedvenc étel:  Hús, hús, hús. Na jó azért ennyire nem vagyok vadállat. de szeretem. A sushit nagyon bírnám, de Miskolcon már nem lehet kapni :(. Régen volt egy főnököm aki miután meglátott friss tepertőt enni, azt mondta, hogy inkább ruházna mint etetne. Azért nem vetem meg a salátákat sem, de nem vagyok nyuszi, hogy csak azon éljek. Nyáron viszont minden nap eszek kukoricát, nem tudok betelni vele. Szeretek mindenféle ételt kipróbálni, étteremben is mindig olyat rendelek amit otthon biztosan nem tudnék elkészíteni. Viszont van egy nagy kedvenc amit sec perc alatt össze lehet dobni, csak 1 db batáta, 1 kis sütőtök, krumpli, fokhagyma, bors, kolbász, olivaolaj kell hozzá. Ebből isteni köret lesz, vagy akár magában is fogyasztható. (most készítem éppen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése