Rendszeres olvasók

2011. november 25., péntek

30 day challenge - 5 nap

5. Koncert amiken voltál.

Mamám egy időben nagyon sok rádiós betelefonálós játékot játszott és gyakran nyert is. Volt olyan, hogy a strandon napoztam és egyszer csak anya hangját hallottam a rádióban, éppen egy Deep Forest koncertjegyet nyert. De így jutottam el Simply Red koncertre is. :)
Nagyon sok koncert volt mostanában amire szívesen mentem volna, de azt anyagilag nem igazán lehetne bírni.

Egy időben rendszeresen jártunk a Roctoberfesztre és a MEN-re is.
Általában olyan koncertekre szoktunk elmenni, amire mindannyian elmehetünk és pl. a kocsonyafesztivállal vagy az operafesztivállal vannak egy kalap alá véve. Tehát ingyenes. Most, hogy belegondolok, inkább Csengére és sminkcuccra költöm a koncertjegyek árát. 
Terhesen az első sorban csápoltam a Magna Cum Laude-nak. :)
Amire szívesen elmennék mostanában az Adele vagy Caro Emerald koncertre


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése