Rendszeres olvasók

2011. szeptember 29., csütörtök

A 7 fő bűn (kicsit másként)


Gondolom már sokan láttátok más blogokon ezt a TAG-et.
Nekem Zsóka, a Természetes szépség blog szerzője küldte. Köszönöm.

Ezeket olvasva egyből egy régi American Next Topmodel rész jutott eszembe, gyorsan rá is kerestem a neten.

1. Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?
 
Mindenki máshoz hasonlóan a nagyon akciós Essence termékek esnek ebbe a kategóriába, de ha jól emlékszem,  akkor vettem már 99 Ft-rt Rimmel szemceruzást is.

2. Harag - Melyik smintermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?
 
Nagyon fel tudnak bosszantani azok a termékek, amikhez nagy reményeket fűzök és utána mégsem úgy működik ahogy vártam. Ilyen volt a Max Factor ajakfilc is. Én képes vagyok 1/2 óra alatt eltüntetni a számról. Pedig annyi jót olvastam róla.

3. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze(illata)?
Nem nagyon kóstolgatom direkte a termékeket. A rúzsok, szájfények ízét nem nagyon szeretem. Ízesített ajakápolóm talán legutoljára gimiben volt, egy epres Labello. Viszont a kakaós maszk illatért odavagyok.

4. Restség - Melyik sminkterméket/mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?
 
Nálam általában a szemöldök fésülése marad el. A szempilla spirálozás pedig azért mert nem nagyon van rá szükségem.
5. Kevélység - Melyik sminktermékedtől érzed magad a legmagabiztosabbnak?
Amióta felfedeztem a BB krémet, azóta használom, más nem is kerül az arcomra, de enélkül ki sem lépek az utcára (azért ha csak a szeméttel szaladok le, vagy boltba megyek akkor nem biztos, hogy felteszem).

6. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?
 Engem könnyű az orromnál fogva vezetni. Imádom ha egy férfi ápolt és jó illata van. nagy kedvencem a Hugo Boss Hugo Men parfüm (a férjem ezt használja).


7. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?
Hú erre nehéz válaszolni. A férjem tudná rá a választ - SEMELYIKET - szegény már lassan nem tudja a saját dolgait hová tenni a sok sminkcucctól. Mondjuk ha valaki hozzám vágna egy valamilyen Sephora vagy Urban Decay terméket, biztos nem dobnám vissza. :)


Ha van kedvetek akkor kommentben töltsétek ki ti is (kíváncsi vagyok ugyanis). Tovább nem küldöm senkinek, mert szinte már mindenki kitöltötte. Ha Te mégsem, akkor nosza rajta.

1 megjegyzés:

  1. "A férjem tudná rá a választ - SEMELYIKET - szegény már lassan nem tudja a saját dolgait hová tenni a sok sminkcucctól."

    Hát ez milyen aranyos mondat :))))

    VálaszTörlés