Rendszeres olvasók

2011. július 29., péntek

Napi smink - lila és aranybarna

Éjszaka, miután a kedves gyermek felébresztett fél 4-kor, hogy ő éhes és amúgy sem tud csöndben aludni, már nekem is kiment az álom a szememből. Sokáig álmatlanul forgolódtam és mire sikerült elaludnom akkor sminkes rémálmom volt. Valami sminkversenyre mentem, elég sokan voltak. Először a modellem tűnt el és a verseny vége előtt 7 perccel került elő, utána pedig a sminkcuccaim mentek tönkre. Hozzáteszem, mindezt kb fél óra leforgása alatt álmodtam. A kész sminket nem láttam, mert csörgött az a fránya vekker. De azt tudom, hogy ezeket a színeket használtam, de a végkifejletet ébren készítettem el.






Most már egyre jobban látszik az arcomon a BB krém és a Bold Cacao Mask jótékony hatása.

A szememen egy kis trükköt alkalmaztam. Bevetettem a cellukszot, attól lett szabályos a külső széle.
Az alapozó felvitele után a szemhéjamra MAC pigment került ami amíg a dobozban van mély olajzöld, és ha elsatírozom a szemhéjamon akkor olyan aranyos barna lesz. A külső szemzugba acélkéket vittem fel a Danni palettából, majd pedig a ugyan abból a mélyítővonalba és fölfelé egy lilás bíboros árnyalat került.
A felső szempillavonalat Essence tussal húztam ki. Az felső és alsó vízvonalra valamint az alsó szempillatőre a Bourjois waterproof fekete szemceruzáját használtam. Erre vittem fel a belső szemzughoz a lilát, kívülre pedig az acélkéket. Az orrnyergem melletti részt fehérrel emeltem ki.

Egy kis lila zene :D

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a smink,a beazonosítatlan mac pigment szerintem a blue brown lehet
    és nekem is akkor vannak összetettebb álmaim amikor fél órákra alszom be :D :D

    VálaszTörlés